LOSI'S SYBERDIARY

Què m'està passant?

divendres, de juny 08, 2007

Vergonya

Quin patir! Anava a actualitzar el meu syberdiari i resulta que no me'n recordava de les claus! I les mesclava amb altres comptes de blogs, correus electrònics i personalitats virtuals vàries... Estic feta un embolic amb tanta contrasenya i nom d'usuari... Al final, ja no sé qui soc... Una amiga em contava l'altre dia que es va redescobrir a Internet i va trobar un blog amb el seu mateix nom i cognoms... que l'havia creat ella anys enrere. Vaja, que es va retrobar amb ella mateixa a Internet.

Només ha passat un mes des què vaig escriure però ha passat de tot (al PP valencià li ha donat temps de guanyar les eleccions! Maemeua! quin disgut!)M'agradaria escriure molt més... Ho intentaré.
De moment, hui reobric el blog recomanant-vos un gran hit de "Pet Shop Boys". "It's a sin" (que ve a dir "És una vergonya")A ballar que és divendres

3 Comments:

Blogger sònia said...

Losi!
Actualitza el teu syberdiary, que mola mazo però el tens abandonadíssim!!! O és que has tornat a perdre les claus???

petunets,
sonix

10:07 a. m.  
Blogger minimono said...

Me uno a la Sonix, actualiza yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

8:49 a. m.  
Blogger minimono said...

Ahhhh, i posa'm a la llista de syberamiguestes!

8:51 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home