LOSI'S SYBERDIARY

Què m'està passant?

dijous, de març 29, 2007

Paraules que venen bé

Ahir obria una secció dedicada a les paraules que em fan ràbia i hui n'obric una dedicada a eixes paraules que et solucionen la vida, que t'ajuden a passar un moment compromès i que et permeten quedar com una reina. En definitiva, paraules que heu d'incorporar al vostre vocabulari per ser homes/dones de la vida moderna. Primera paraula:

  • Arxivar: "Me'n vaig a arxivar". "Estic arxivant" "Ara ho arxivaré". El verb arxivar, és la forma més neta i eficient d'escaquejar-te en la feina d'oficina (i ressalte lo d'oficina i que em disculpen els arxivers professionals!). Si no tens ganes de fer res en l'oficina i vols fer vore que treballes, arxiva.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola Losia!
Te'n podria dir jo fins a deu casos de gent propera a mi que ha fet d'este verb i d'esta acció (ARXIVAR) una forma de viure. Em sembla que va ser Einstein qui va dir que si hi deixaren d'haver abelles seria una senyal inequívoca d'una propera'ecatombe'. Doncs jo pense el mateix: que seria d'eixes televisions públiques ( no citaré cap ni de València ni de Gandia)reducte d'eixes bstioles que es passen tot el dia arxivant(los cojones!!)estariem perduts.
Losia de nou tornes a donar en el clau parant atenció a eixa èlit:
Els arxivadors

7:44 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home