LOSI'S SYBERDIARY

Què m'està passant?

dijous, de gener 11, 2007

De companya a companya (II)

- M'han dit que ella ha dit que t'ha vist com t'alçaves de la cadira i anaves a passejar al carrer. I clar, està bé passejar però si camines per dins de l'oficina, millor. Ja t'hi acostumaras. Jo t'ho dic de bon rollo perquè a mi m'agradava caminar però ara trobe que es millor fer exercicis de ioga sense moure'm de la taula. Discretament, clar, sense que la resta se n'adone que estic descansant. Van molt bé. Ja t'explicaré com fer-los i et relaxaras molt!

- Ah... vale... Gràcies.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

M'han dit que ella ha dit que t'ha vist ... tinc un amic que te un amic que te uns amics que per no massa diners estan dispostos a qualsevol cosa. Te pase el telèfon??

12:10 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home