LOSI'S SYBERDIARY

Què m'està passant?

dilluns, de novembre 06, 2006

Diccionari de sentiments

Sabeu si existeix un diccionari de sentiments? Un llibre que el pugues obrir i buscar per ordre alfabètic els símptomes del teu estat d'ànim. Per la M "Mala llet" per la I "indiferència", per la S "Sorna", per la O "Odi", per la V "vergonya". Arribariem a casa per les nits i resoldriem els nostres dubtes interns. Quan algú et pregunta per què estas així d'insuportable i no saps com explicar-li-ho... O quan coneixes algú i sents alguna cosa per dins que no saps com descriure-la... O quan el jefe et fa un comentari xungo i no saps com, un glop de ràbia se't queda clavat a la gola...Ens passem el dia experimentant els efectes dels sentiments i no sabem com anomenar eixes sensacions. Falten definicions. Bona part del nostre malestar diari potser tinga solució buscant les definicions dels nostres sentiments. Què significa estar continuament de color roig? La solució: Al Gran Diccionari de Sentiments

3 Comments:

Blogger Karma Peiró said...

m'encanta, super Losi...
continua amb el teu syberdiari perquè a més... saps què?
jo també voldria un diccionari de sentiments!!
El comencem? seria bo.. sobretot quan al final del dia no saps per què cony et sents d'aquesta manera i quan ni plorar o riure t'acaben de canviar el neguit de dins...

Molts ptons

9:40 p. m.  
Blogger mnk said...

Supernenas! discrepo un xic... perquè posar nom als sentiments? millor sentir-los i prou, no? aquí està una mica la gràcia de la cosa... això sí, el glop de ràbia, encara que no sàpigues d'on surt ni què és, que no se't quedi clavat a la gola, millor que surti i vagi a petar a la jeta del jefe en qüestió. Moltíssims petons i losi, segueix amb llur syberdiary que tà to uapo.

5:26 p. m.  
Blogger Jelen said...

A mi m'encantaria alguna d'aquestes vegades que em poso roja, però roja, roja!! tenir la calma suficient com per anar fins a l'estanteria, trobar el Diccionari del Sentiments i buscar tranquil.lament la paraula clau. Ah mira! Ja l'he trobat. Diu que estic patint un atac de ràbia. Ara que ja ho sé, una de dos ó em quedo més tranquil.la ó continúo buscant al Diccionari, ara ja estic lila!!

Ptns!

7:23 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home