LOSI'S SYBERDIARY

Què m'està passant?

dimecres, d’octubre 20, 2004

El Meu Primer Syberdiary

Hola a tots,

Estrene "blog", una paraula molt moderneta que, en realitat, ve a significar diari personal on es poden escriure comentaris (tant meus com vostres). Després d'haver abandonat durant més d'una dècada el diari de "Mi Primera Comunión" torne a tindre un espai en blanc on poder explicar el que em passa. La diferència és que ara, en comptes d'escriure sobre fulletes de colors i tancar els meus secrets escrits amb candau i clauetes doraetes, escriuré des d'Internet i sense amagar res perquè tots tindreu accés al meu "siberdiari"

Bé, tampoc vos penseu que vaig a contar ací els meus secrets més secrets -eixos continue guardant-los en candau - , simplement em dedicaré a explicar què li passa a Losi en Luxemburg i què passa en Luxemburg quan està Losi.

He decidit obrir este "siberdiari" per no omplir-vos les vostres bústies de correu-e amb missatges interminables i perquè com soc tan comentadora i xerradora, i aci quasi no li puc explicar a ningú el que pense (en anglès em costa molt i la gent és la mar d'avorrida), aprofitaré este blog per parlar i parlar i parlar i qui vulga, que escolte. I que conteste (per contestar dins del blog em sembla que us heu de subscriure a blogger, es gratis i no costa molt...).

A la una, a les dos i a les tres, comença el ....
"Losi's syberdiary"

Vaig a treballar que hui només faig que el dog

2 Comments:

Blogger Flavia Ricci said...

Hola desde Buenos Aires!!!

Bueno, veo que todos vamos poniendo nuestros blogs en el ciberespacio!!! Aixó está molt bé. Besazos, guapa:

Flavia Ricci
Móvil: (54911) 51651014
@ y MSN: flaviaricci@hotmail.com
@: flaviar@educ.ar
http://arquitecturadelconocimiento.blogspot.com/
BUE - ARG

1:17 p. m.  
Blogger dalr said...

Ole, ole i ole! Així m'agrada! Fent siberkultura. I el millor és que t'inicies precissament el dia que he donat el primer taller de güeblogs a Mataró (una petita herència que ens ha deixat l'estimat David de les Finlàndies). Si ho arribo a saber abans et poso com a exemple a classe ;)

Molts petonets i ens siberveiem.

12:20 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home