LOSI'S SYBERDIARY

Què m'està passant?

divendres, de novembre 03, 2006

De nou ací

Se'm va ocórrer el Losi's syberdiari fa 2 anys. Acabava d'arribar de Barcelona a Luxemburg i trobava molt a faltar els amics i la família alhora que em moria de ganes de viure a l'estranger, treballar al Parlament Europeu, conèixer gent nova, aprendre. Dins meu es mesclaven dos sentiments enfrontats però complementaris, la tristesa pel que acabes de deixar i l'emoció pel que estas a punt de començar. En una situació semblant em trobe ara, a punt de començar un altre viatge. Este viatge és de tornada, a Barcelona, després d'haver fet parada un any i mig a València, ciutat i gent inoblidable.

Barcelona-Luxemburg-Brusel.les-València-Barcelona. Un recorregut que he fet en poc més de dos anys i en el que he viscut tants bons (i mals) moments i he conegut tants bons amics com per a sentir-me feliç. Sona cursi, ho sé. Però és així. I reobric ara este diari personal (no moolt personal, només personal a seques) perquè alguns amics m'ho han demanat i perquè si la peresa i el quefer diari no m'ho impedeixien, m'agradaria contar algunes de les coses que em passen, que em criden l'atenció, que em molesten (m'encanta criticar!). I com que també m'encanta xarrar, este pot ser un bon lloc de conversa i de trobada. Ja vorem si complisc la promesa i el losi's siberdiary té una miqueta de continuïtat...